Search results

90 records were found.

INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie eleison | II. Gloria in excelsis Deo RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Gloria. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB | pf PARTIÇÃO: 1 partitura de 6 pentagramas: 1. «Soprano» | 2. «Contralto» | 3. «Tenor» | 4. «BaSso» | 5. «Piano»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie eleison | II. Gloria in excelsis Deo RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Gloria. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB | vl I, vl II, vla, vlc, [cb] | fl, ob, cl I, cl II, fag I, fag II | tr I, tr II, cor I, cor II, trb I e II | ophicleide | timp. PARTIÇÃO: 22 partes cavas + 1 manuscrito: 1. «Violino Principal» | 2. «Violino 2do» | 3. «Viola» | 4. «Violoncello» | 5. «BaSso» | 6. «Flauta» | 7. «Oboe» | 8. «1o Clarinete» | 9. «2do Clarinete» | 10. «1o Piston.» | 11. «2do Piston» | 12. «1a Trompa» | 13. «2da Trompa» | 14. «1o Fagote» | 15. «2do Fagote» | 16. «Figle» | 17. «Timpani» | 18. «Tiple.» | 19. «Contralto.» | 20. «Tenor.» | 21. «Basso.» | [21.1.] «Trombones 1o e 2do» | [21.2.] [fólio manuscrito]
INCIPIT LITERÁRIO: Hodie concepta est beata Virgo Maria RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > Responsoria 1-8. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II | ob I, ob II, cor I, cor II | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 1 partitura de 8 pentagramas: 1. «Corni in D.» | 2.+3. «Violini» | 4. «Soprano» | 5. «Alto» | 6. «Tenore» | 7. «Basso» | 8. [org.]/b.cif | «Oboès» entram na secção 4 (numeração vermelha), em mais 2 pentagramas. | Numeração vermelha por secções de 1 a 7.
INCIPIT LITERÁRIO: I. (Responsórios) Vidi speciosam | II. (Invitatório) Venite adoremus | III. (Hino, 2ª Estrofe) Cui luna sol et omnia RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Assumptione Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > I. Responsoria 1-8 | II. Invitatorium | III. Hymnus TONALIDADE: I. Fá Maior | II. Lá menor | III. Modal EFECTIVO: SATB conc. | b | org/b.cif PARTIÇÃO: 11 partes cavas: 1. «Orgaõ» | 2. «BaSso» (bc) | 3. «Orgaõ» | 4. «Tiple 1.o» | 5. «Tiple 2.o» | 6. «Contralto 1.o» | 7. «Contralto 2.o» | 8. «Tenor de Concerto» | 9. «Tenor de Repleno» | 10. «Baixo de Concerto» | 11. «Baixo de Repleno»
INCIPIT LITERÁRIO: Patrem omnipotentem RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Credo | II. Sanctus | III. Agnus Dei. TONALIDADE: I. Si bemol Maior | II. Si bemol Maior | III. Si bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 14 partes cavas: 1. «Suprano/ De Concerto.» | 2. «Alto./ De Concerto.» | 3. «Tenor./ De Concerto:» | 4. «Tenor./ De Repieno» | 5. «BaSso./ De Concerto;» | 6. «BaSso./ De Repieno.» | 7. «Vo Pro» | 8. «Vo Pro» | 9. «Vo 2o» | 10. «Vo 2o» | 11. «Corno Primo» | 12. «Corno Secondo» | 13. «BaSso.» | 14. «BaSso»
INCIPIT LITERÁRIO: Beati omnes qui timent Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 127. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | org/b.cif PARTIÇÃO: 9 partes cavas: 1. «Orgaõ» | 2. «Tiple de Concerto» | 3. «Tiple de Repleno» | 4. «Contralto de Concerto» | 5. «Contralto de Repleno» | 6. «Tenor de Concerto» | 7. «Tenor de Repleno» | 8. «Baixo de Concerto» | 9. «Baixo de Repleno»
INCIPIT LITERÁRIO: Requiem æternam dona eis Domine RITO LITÚRGICO: Missa Defunctorum > Introitus. TONALIDADE: Dó Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, vla | fl I, fl II, cl I, cl II, tr I, tr II, cor I, cor II | bc (x4) PARTIÇÃO: 25 partes cavas: 1. «2o BaSso» | 2. «Vo Pro» | 3. «Vo Pro» | 4. «Vo 2o» | 5. «Vo 2o,,» | 6. «Violla» | 7. «Flauta Pra» | 8. «Flauta 2a» | 9. «Clarinette Pro» | 10. «Clarinette 2o,,» | 11. «Clarim/ Tromba 1a» | 12. «Clarim 2o,,» | 13. «Tiple Pro» | 14. «Tiple 2o,,» | 15. «Alto Pro A4» | 16. «Alto 2o» | 17. «Pro Tenor» | 18. «2o Tenor» | 19. «Pr.o BaSso a4,,» | 20. «Corno Pro» | 21. «Corno 2o» | 22. «BaSso A4,,» | 23. «BaSso A4,,» | 24. «BaSso A4,,» | 25. «BaSso A4,,» || Nota: no verso da parte cava 12. consta uma parte para bc designada «BaSso».
INCIPIT LITERÁRIO: Comedetis carnes et saturabimini panibus RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Festum Sanctissimi Corporis Christi > Ad Matutinum > Responsorium 2. TONALIDADE: Ré menor EFECTIVO: SATB | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. [Baixo] | 3. «Tiple» | 4. «Tenor» | 5. «Alto»
INCIPIT LITERÁRIO: Immolabit hædum multitudo RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Festum Sanctissimi Corporis Christi > Ad Matutinum > Responsoria 1-8. TONALIDADE: Mi bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | org/b.cif PARTIÇÃO: 10 partes cavas: 1. «Orgam» | 2. «OrGam.» | 3. «Tiple de Concerto.» | 4. «Alto de Concerto.» | 5. «Tenor de Concerto.» | 6. «BaSso de Concerto.» | 7. «Tiple de Concerto.» | 8. «Alto de Concerto.» | 9. «Tenor de Concerto.» | 10. «BaSso de Concerto.»
INCIPIT LITERÁRIO: Incipit Lamentatio Jeremiæ Prophetæ RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > I. Feria Quinta in Cœna Domini | II. Feria Sexta in Parasceve | III. Sabbato Sancto > Ad Matutinum > Lectio 1; Responsoria 1-9. TONALIDADE: I. Dó menor | II. Dó menor | III. Fá menor EFECTIVO: SATB conc. | b | org/b.cif PARTIÇÃO: 9 partes cavas: 1. «Orgaõ» | 2. «Tiple de Repleno» | 3. «Baixo» | 4. «Tiple de Concerto» | 5. «Tenor de Concerto» | 6. «Tenor de Repleno» | 7. «Contralto de Repleno» | 8. «Contralto de Concerto» | 9. «Ravecaõ» || Nota: A parte cava 2. contém duas cartas volantes: f. 17 integra o Responsório VI da Feria VI, a seguir ao texto «faceret bene»; f. 18 integra o Responsório VIII da Feria VI, a seguir ao texto «videret finem».
INCIPIT LITERÁRIO: I. Confitebor tibi Domine in toto corde meo | II. De profundis clamavi ad te Domine | III. Exaltabo te Deus meus Rex || Nota: ordem destes salmos cf. parte cava de órgão. RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Sanctissimi Cordis Domini Nostri Jesu Christi > Ad Vesperas > Psalmus 110; Psalmus 129; Psalmus 144. TONALIDADE: I. Si bemol Maior | II. Sol menor | III. Dó Maior EFECTIVO: SATB conc. | org/b.cif PARTIÇÃO: 13 partes cavas: 1. «Organno» | 2. «Canto A4» | 3. «Alto A4,,» | 4. «Tenor A4,,» | 5. «Basso A4,,» | 6. «Soprano a4,,» | 7. «Alto a4,,» | 8. «Tenor a4,,» | 9. «Basso a4,,» | 10. «Canto A4,,» | 11. «Alto A4,,» | 12. «Tenor A4,,» | 13. «Basso A4,,»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Dixit Dominus | II. Laudate pueri | III. Lætatus sum | IV. Nisi Dominus | V. Lauda Jerusalem | VI. Ave maris stella | VII. Magnificat RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Officium Beatæ Mariæ Virginis > Ad Vesperas > Psalmus 109; Psalmus 112; Psalmus 121; Psalmus 126; Hymnus; Canticum Magnificat. TONALIDADE: I. Lá Maior | II. Ré menor | III. Dó Maior | IV. Mi menor | V. Si bemol Maior | VI. Ré menor | VII. Lá menor EFECTIVO: SATB I, SATB II | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 1 partitura de 9 pentagramas: 1. «Tiple» | 2. «Altto» | 3. «Tenor» | 4. «Basso» | 5. «Tiple» | 6. «Altto» | 7. «Tenor» | 8. «Basso» | 9. [b.cif]
INCIPIT LITERÁRIO: I. Dixit Dominus | II. Laudate pueri | III. Lætatus sum | IV. Nisi Dominus | V. Lauda Jerusalem | VI. Ave maris stella | VII. Magnificat RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Officium Beatæ Mariæ Virginis > Ad Vesperas > Psalmus 109; Psalmus 112; Psalmus 121; Psalmus 126; Hymnus; Canticum Magnificat. TONALIDADE: I. Lá Maior | II. Ré menor | III. Dó Maior | IV. Mi menor | V. Si bemol Maior | VI. Ré menor | VII. Lá menor EFECTIVO: SATB I, SATB II | org/b.cif PARTIÇÃO: 8 partes cavas: 1. «Basso 2.» | 2. «Pr.o Basso» | 3. «Suprano Pr.o» | 4. «Tenor 2.» | 5. «1o. Tener» (sic) | 6. «Pr.a vos de Contra Alto/ Alto» | 7. «Alto 2.» | 8. «Organo» | Nota: falta uma parte cava correspondente a Soprano do 2º Coro.
INCIPIT LITERÁRIO: I. (Invitatório) Venite adoremus | II. (Hino) Quem terra pontus siderat | III. (Responsórios) 1. Vidi speciosam | IV. Te Deum laudamus RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Assumptione Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > I. Invitatorium | II. Hymnus | III. Responsoria 1-8 | IV. Te Deum. TONALIDADE: I. Dó Maior | II. Lá menor | III. Sol Maior (etc.) | IV. Lá menor EFECTIVO: SATB I, SATB II | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 1 partitura de 9 pentagramas: 1. «Tiple.» | 2. «Altto.» | 3. «Tenor.» | 4. «Bassus.» | 5. «Tiple» | 6. «Altto» | 7. «Tenor» | 8. «Bassus» | 9. [b.cif]
INCIPIT LITERÁRIO: I. Asperges me Domine | II. Vidi aquam RITO LITÚRGICO: Sancta Missa Solemnis > Ad aspersionem aquӕ benedictӕ. TONALIDADE: Modal EFECTIVO: SATB PARTIÇÃO: 4 partes cavas: 1. «Baixo» | 2. «Tiple» | 3. «Contralto» | 4. «Tenor»
INCIPIT LITERÁRIO: Sacerdos in æternum Christus Dominus RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Festum Sanctissimi Corporis Christi > Ad Vesperas > Psalmi > Antiphona [Psalmus 109] TONALIDADE: Sol Maior EFECTIVO: SATB I, SATB II PARTIÇÃO: 8 partes cavas: 1. «Baixo I. Coro» | 2. «Tenor I. Coro» | 3. «Contralto I. Coro» | 4. «Tiple I. Coro» | 5. «Baixo II. Coro» | 6. «Tenor II. Coro» | 7. «Contralto II. Coro» | 8. «Tiple II. Coro»
INCIPIT LITERÁRIO: O magnum mysterium RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Nocturn II. > Responsoria 4+5+6. TONALIDADE: Mi Maior EFECTIVO: SATB | vl I, vl II, vla I e II | fl I, fl II, ob I, ob II, cl I, cl II, fag I e II | tr I e II, cor I e II | timp | bc PARTIÇÃO: 1 partitura de 18 pentagramas: 1.+2. «Violini» | 3. «Viole» | 4. «Trombe A./ Flauti» | 5. «Corni Emi» | 6.+7. «Flauti» | 8.+9. «Oboe» | 10.+11. «A./ Clarinetti» | 12. «Fagotti» | 13. «Emi/ Timpani» | 14. «Soprano» | 15. «Alto» | 16. «Tenore» | 17. «Basso» | 18. [bc]
INCIPIT LITERÁRIO: Christus natus est RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Invitatorium | Nocturn I. > Responsoria 1+2+3. TONALIDADE: Ré menor EFECTIVO: SATB | vl I, vl II, vla I e II, vlc e cb | fl I e II, ob I e II, cl I e II, fag I e II | tr I, tr II, cor I, cor II, trb I, trb II, trb III | timp | org/b.cif PARTIÇÃO: 29 partes cavas: 1. «Violino 2o» | 2. «Basso» | 3. «Verso. Basso e Coro» | 4. «Verso a 3/ Basso» | 5. «Verso a 3/ Soprano 1o» | 6. «Verso a 3/ Soprano 2» | 7. «Soprano» | 8. «Soprano.» | 9. «Tenore» | 10. «Verso Tenor e Coro» | 11. «Tenore» | 12. «Alto» | 13. «Alto» | 14. «Violino 1» | 15. «Flauti» | 16. «Viole» | 17. «Clarinetti» | 18. «Cor. 1» | 19. «Cor 2» | 20. «Tromba 1» | 21. «Tromba 2» | 22. «Timpani» | 23. «Trombone 1» | 24. «Trombone 2» | 25. «Trombone 3» | 26. «Violoncello e Contrabaixo» | 27. «Fagotti» | 28. «Orgaõ/ Para servir naõ havendo orquestra» | 29. «Oboe»
INCIPIT LITERÁRIO: Beata viscera Mariæ Virginis RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Nocturn III. > Responsoria 7+8 | Te Deum. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB | vl I, vl II, vla I e II, vlc e cb | fl I e II, ob I e II, cl I e II, fag I e II | tr I, tr II, cor I, cor II, trb I, trb II, trb III | timp | org/b.cif PARTIÇÃO: 24 partes cavas: 1. «Tromba 1» | 2. «Basso» | 3. «Soprano» | 4. «Soprano Solo» | 5. «Verso/ Tenor aSolo» | 6. «Tenore» | 7. «Verso/ Alto Solo» | 8. «Alto» | 9. «Violino Principale» | 10. «Violino 2» | 11. «Flauti» | 12. «Viole» | 13. «Clarinetti» | 14. «Oboe» | 15. «Cor. 1» | 16. «Cor 2o» | [16.1]. «Tromba 2» | [16.2]. «Timpani» | [16.3]. «Trombone 2» | [16.4]. «Trombone 3» | 17. «Trombone 1» | 18. «Contro-Basso, e Violoncello» | 19. «Fagotti» | 20. «Orgaõ»
INCIPIT LITERÁRIO: Beatus vir qui timet Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 111. TONALIDADE: Fá menor (armação de Dó menor) EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soprano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenor.» | 5. «BaSso.» | 6. «Vo Pr.o» | 7. «Vo Pr.o» | 8. «Vo 2o» | 9. «Vo 2.o» | 10. «Corno Primo.» | 11. «Corno 2.o» | 12. «BaSso.»
INCIPIT LITERÁRIO: Sicut ovis ad occisionem RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Sabbato Sancto > Ad Matutinum > Responsoria 1-9. TONALIDADE: Fá Maior EFECTIVO: SATB | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «Suprano a4.» | 3. «Altto a4.» | 4. «Tenor a4.» | 5. «BaSso a4.»
INCIPIT LITERÁRIO: Laudate Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 116. TONALIDADE: Dó Maior EFECTIVO: SATB | org/b.cif PARTIÇÃO: 6 partes cavas: 1. «Organo» [b.cif] | 2. «Soprano a4 Concertato» | 3. «Altto a4 Concertato» | 4. «Tenor a4 Concertato» | 5. «Basso a4 Concertato» | 6. «Guiaõ P.a o Mestre de Capella» [bc]
INCIPIT LITERÁRIO: Beatus vir qui timet Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 111. TONALIDADE: Fá Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, ob I, ob II, cor I, cor II, fag | bc PARTIÇÃO: 13 partes cavas: 1. «BaSso A4,,» | 2. «Tiple A4,,» | 3. «Altto A4,,» | 4. «Tenor A4,,» | 5. «BaSso A4,,» | 6. «Violino Pro,,» | 7. «Violino 2o,,» | 8. «Corno Pro,,» | 9. «Corno 2o,,» |10. «OBoe Pro,,» | 11. «OBoe 2o,,» | 12. «Faggoto» | 13. «BaSso A4,,»
INCIPIT LITERÁRIO: Et erexit cornu salutis nobis (2ª estrofe do cântico «Benedictus») RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Laudes > Canticum Benedictus. TONALIDADE: Modal EFECTIVO: SATB PARTIÇÃO: 4 partes cavas: 1. «Basso» | 2. «Tenor» | 3. «Soprano» | 4. «Alto»
INCIPIT LITERÁRIO: Nisi Dominus ædificaverit domum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 126. TONALIDADE: Dó Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 9 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soprano» | 3. «Alto» | 4. «Tenor» | 5. «Baxo» | 6. «Violino 1.o» | 7. «Violino 2.o.» | 8. «Trompa Prima:» | 9. «Trompa 2.a»
INCIPIT LITERÁRIO: Dixit Dominus Domino meo RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 109. TONALIDADE: Sol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 13 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soperano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenor.» | 5. «BaSso» | 6. «Vo Pro» | 7. «Violino Primeiro» | 8. «Vo Pro» | 9. «Vo 2o» | 10. «Vo 2o» | 11. «Trompa 1.a» | 12. «Trompa 2.a» | 13. «BaSso.»
INCIPIT LITERÁRIO: Confitebor tibi Domine in toto corde meo RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 110. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soperano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenor.» | 5. «BaSso.» | 6. «Vo Pro» | 7. «Vo Pro» | 8. «Vo 2o» | 9. «Vo 2o» | 10. «Corno Primo» | 11. «Corno 2.o» | 12. «BaSso»
INCIPIT LITERÁRIO: Laudate Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 116. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 16 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soprano.» | 3. «Soprano.» | 4. «Alto.» | 5. «Alto.» | 6. «Tenor.» | 7. «Tenor.» | 8. «BaSso.» | 9. «BaSso.» | 10. «Violino Pr..o» | 11. «Violino Pr.o» | 12. «Violino 2o» | 13. «Violino 2o» | 14. «Trompa Pr.a» | 15. «Trompa 2a» | 16. [bc]
INCIPIT LITERÁRIO: Christus natus est RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Invitatorium | Nocturn I. > Responsoria 1+2+3. TONALIDADE: Ré menor EFECTIVO: SATB | vl I, vl II, vla I e II | fl I, fl II, ob I, ob II, cl I, cl II, fag I, fag II | tr I e II, cor I e II | timp | bc PARTIÇÃO: 1 partitura de 15 pentagramas (abertura): 1.+2. «Violini» | 3. «Viole» | 4. «Trombe./ D.» | 5. «Corni/ D.» | 6.+7. «Flauti» | 8.+9. «Oboè.» | 10.+11. «in A/ Clarinetti» | 12.+13. «Fagotti» | 14. «D./ Timpani» | 15. «Bassi»
INCIPIT LITERÁRIO: Laudate pueri Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 112. TONALIDADE: Dó Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, ob I, ob II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. «BaSso A4,,» | 2. «Tiple A4,,» | 3. «Altto A4,,» | 4. «Tenor A4,,» | 5. «BaSso A4,,» | 6. «Violino Pro» | 7. «Violino 2o,,» | 8. «OBoe Pro,,» | 9. «OBoe 2o,,» | 10. «Corno Pro» | 11. «Corno 2o,,» | 12. «BaSso A4,,» | [fólio solto:] 2. [Soprano de Repleno]
INCIPIT LITERÁRIO: Laudate pueri Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 112. TONALIDADE: Lá Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soperano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenor.» | 5. «BaSso.» | 6. «Vo Pro» | 7. «Violino Pro» | 8. «Vo 2o» | 9. «Violino 2o» | 10. «Trompa 1.a» | 11. «Trompa 2.a» | 12. «BaSso»
INCIPIT LITERÁRIO: Regem cui omnia vivunt RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Officium Defunctorum > Ad Matutinum > Invitatorium. TONALIDADE: Sol Maior EFECTIVO: SSATBB | vl I, vl II, vla, b, fl I, fl II, cl I, cl II, tr I, cor I, cor II | org/b.cif PARTIÇÃO: 26 partes cavas: 1. «BaSso A4,,» | 2. «Tiple Pro» | 3. «Tiple Pro» | 4. «Tiple 2o» | 5. «Tiple 2o» | 6. «Alto A4,,» | 7. «Alto A4,,» | 8. «Tenor A4,,» | 9. «Tenor A4,,» | 10. «Basso 2.o a4» | 11. «Violino Pro,,» | 12. «Vo Pro,,» | 13. «Vo 2o,,» | 14. «Vo 2o,,» | 15. «Viola.» | 16. «Orgaõ. / BaSso A4,,» | 17. «BaSso a4,,» | 18. «BaSso A4,,» | 19. «BaSso A4,,» | 20. «Flauta Pra,,» | 21. «Flauta 2a,,» | 22. «Clarinete Pro» | 23. «Clarinette 2o,,» | 24. «1.o Clarim.» | 25. «Corno Pro» | 26. «Corno 2o»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie | II. Credo | III. Sanctus | IV. Agnus Dei RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Credo | III. Sanctus | IV. Agnus Dei. TONALIDADE: Ré menor EFECTIVO: SATB | cb PARTIÇÃO: 1 parte cava: 1. «Alto» | Nota: subsiste apenas a parte cava de Alto; encontram-se em falta as demais partes.
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie | II. Gloria RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Gloria. TONALIDADE: Mi bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, vla, vlc | fl I, fl II, ob I, ob II | tr(?), cor I, cor II PARTIÇÃO: 22 partes cavas: 1. «Viollinno Primeiro» | 2. «Tiple 1.o» | 3. «Soprano Primeiro» | 4. «Suprano 2o» | 5. «Altto Pr.o» | 6. «Altto 2o» | 7. «Primr.o Tenore» | 8. «Tenor 2o» | 9. «Prim.ro Baxo» | 10. «Basso Segundo» | [10.1.] «Basso 2.o» | 11. «Viollino Sigundo» | 12. «Violleta» | 13. «Flauta Pra» | 14. «Flauta 2a» | 15. «Oboe 1o» | 16. «Oboe Pro» | 17. «Obue 2o» | 18. «Oboe Sigdo» | 19. «Corno Primeiro» | 20. «Corno Sigdo» | 21. «Violoncello» | 22. «Tromba Longa»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie eleison | II. Gloria in excelsis Deo | III. Credo in unum Deum | IV. Sanctus | V. Agnus Dei RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Gloria | III. Credo | IV. Sanctus | V. Agnus Dei. TONALIDADE: Mi bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 1. «Organo» | 2. «Alto A4 Concertato» | 3. «Tenor A4 Concertato» | 4. «Basso a4 Concertato»| [5.] Soprano
INCIPIT LITERÁRIO: I. Passio Domini nostri Jesu Christi secundum Marcum | II. Passio Domini nostri Jesu Christi secundum Lucam RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > Evangelium: Passio > I. Passio secundum Marcum. II. Passio secundum Lucam. TONALIDADE: Modal (Fá Maior) EFECTIVO: ATB PARTIÇÃO: 3 partes cavas: 1. «BaSso A3,,» | 2. «Alto A3,,» | [3.] «Tenor A3,,»
INCIPIT LITERÁRIO: Omnes amici mei RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Feria Sexta in Parasceve > Ad Matutinum > Responsoria 1-9. TONALIDADE: Ré menor EFECTIVO: SATB | bc PARTIÇÃO: 6 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Canto A 4o» | 3. «Alto A 4o» | 4. «Tenore A 4o» | 5. «BaSso A4» | 6. [bc]
INCIPIT LITERÁRIO: Dixit Dominus Domino meo RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 109. TONALIDADE: Fá Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, ob I, ob II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. «BaSso A 4,,» | 2. «Suprano A 4,,» | 3. «Altto A 4,,» | 4. «Tenor A 4,,» | 5. «BaSso A 4,,» | 6. «Violino Pro,,» | 7. «Violino 2o,,» | 8. «OBoe Pro,,» | 9. «OBoe 2o,,» | 10. «Corno Pro,,» | 11. «Corno 2o,,» | 12. «BaSso A 4,,»
INCIPIT LITERÁRIO: Hæc dies quam fecit Dominus RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > Dominica Resurrectionis > Graduale. TONALIDADE: Lá Maior EFECTIVO: SSAATB conc. | org/b.cif PARTIÇÃO: 7 partes cavas: 1. «Orgão» | 2. «Tiple 1.o» | 3. «Tiple 2.o» | 4. «Contralto 1.o» | 5. «Contralto 2.o» | 6. «Tenor» | 7. «Baixo»
INCIPIT LITERÁRIO: O magnum mysterium RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Nocturn II. > Responsoria 4+5+6. TONALIDADE: Mi Maior EFECTIVO: SATB | vl I, vl II, vla I e II, vlc e cb | fl I e II, ob I e II, cl I e II, fag I e II | tr I, tr II, cor I, cor II, trb I, trb II, trb III | timp | org PARTIÇÃO: 26 partes cavas: 1. «Timpani» | 2. «Basso» | 3. «Verso/ Soprano 1» | 4. «Verso/ Soprano 2» | 5. «Soprano» | 6. «Verso/ Tenor 1o» | 7. «Verso/ Tenor 2» | 8. «Tenore» | 9. «Alto» | 10. «Verso/ Alto.» | 11. «Violino Principale» | 12. «Violino 2» | 13. «Flauti» | 14. «Viole» | 15. «Clarinetti» | 16. «Cor. 1» | 17. «Cor. 2» | 18. «Tromba 1» | 19. «Tromba 2o» | 20. «Trombone 1» | 21. «Trombone 2» | 22. «Trombone 3» | 23. «Violoncello, e Contrabasso» | 24. Oboe» | 25. Fagotti» | 26. «Orgão»
INCIPIT LITERÁRIO: Magnificat anima mea Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Canticum Beatӕ Mariӕ Virginis. TONALIDADE: Sol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, ob I, ob II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. «BaSso A4,,» | 7. «BaSso A4,,» | 8. «Suprano A4,,» | 9. «Tenor A4,,» | 10. «Altto A4,,» | 11. «V.o Pro,,» | 12. «Violino 2o,,» | 13. «OBoe Pro,,» | 14. «Oboe 2o,,» | 15. «Corno Pro,,» | 16. «Corno 2o,,» | 17. «BaSso A4,,» || Nota: Faltam as partes cavas 2-6.
INCIPIT LITERÁRIO: Hodie concepta est beata Virgo Maria RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > Responsoria 1-8. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, b | ob I, ob II | cor I, cor II | bc, org/b.cif PARTIÇÃO: 20 partes cavas: «Rebecaõ» | 2. «Organno A4,,» e «BaSso.» | 3. «Oboe 1.o» | 4. «Oboe 2.o» | 5. «Corno 2.o» | 6. «Corno 1.o» | 7. «Violino Segd.o» | 8. «Violino 2.o» | 9. «Violino Primr.o:.» | 10. «Violino Primr.o.»| 11. «Alto. Ripieno.» | 12. «Alto» | 13. «Alto.» | 14. «Tenor;.» | 15. «Tenor de Repienno» | 16. «Soprano de Repieno:» | 17. «Soprano:» | 18. «Tiple» | 19. «Basso Di Ripieno» | 20. «BasSo.»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie eleison | II. Gloria in excelsis Deo | III. Credo in unum Deum | IV. Sanctus Dominus Deus | V. Agnus Dei RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Gloria | III. Credo | IV. Sanctus | V. Agnus Dei. TONALIDADE: Mi bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 9 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «Tiple» | 3. «Tiple de Repieno» | 4. «Altto» | 5. «Altto de Repieno» | 6. «Tenor» | 7. «Tenor de Repieno.» | 8. «BaSso» | 9. «BaSso de Repieno.»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie eleison | II. Gloria in excelsis Deo | III. Credo in unum Deum | IV. Sanctus Dominus Deus | V. Agnus Dei RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Gloria | III. Credo | IV. Sanctus | V. Agnus Dei. TONALIDADE: Mi bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | bc PARTIÇÃO: 1 parte cava: 1. «Suprano»
INCIPIT LITERÁRIO: Lauda Jerusalem Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 147. TONALIDADE: Dó Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soperano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenor.» | 5. «BaSso.» | 6. «Vo Pro» | 7. «Vo Pro» | 8. «Vo 2o» | 9. «Vo 2o» | 10. «Trompa 1.a» | 11. «Trompa 2.a» | 12. «BaSso»
INCIPIT LITERÁRIO: Lætatus sum in his RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 121. TONALIDADE: Sol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Soprano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenor» | 5. «BaSso» | 6. «Vo Pro» | 7. «Vo Pr.o» | 8. «Vo 2o» | 9. «Vo 2o.» | 10. «Corno Primo» | 11. «Corno 2.o» | 12. «BaSso»
INCIPIT LITERÁRIO: Credidi propter quod locutus sum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 115. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, vlc | ob I, ob II | cor I, cor II | org/[bc] PARTIÇÃO: 14 partes cavas: 1. «Violino 2.do» | 2. «Tiple_»| 3. «Alto_» | 4. «Tenor» | 5. «_Basso_» | 6. «Violino Primo» | 7. «Violino Primo» | 8. «Violino Segundo» | 9. «Oboé Primo_» | 10. «Oboe 2do» | 11. «Corni Primo» | 12. «Corni 2.do» | 13. «Violoncello» | 14. «Organo»
INCIPIT LITERÁRIO: Credo quod Redemptor meus vivit RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Officium Defunctorum > Ad Matutinum > Responsoria 1-9. TONALIDADE: Fá Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, b | fag I, fag II, clno I | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 12 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «ACompanham.to» [bc] | 3. «Basso» | 4. «Tiple Primo» | 5. «Tiple Secondo» | 6. «Tenor» | 7. «Alto» | 8. «Violino Primo» | 9. «Violino Secondo» | 10. «Fagotti Pro.» | 11. «Fagotti 2o» | 12. «Clarin Primo»
INCIPIT LITERÁRIO: Christus natus est nobis RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Responsoria 1.-8. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | vla I, vla II, b | cl, cor I, cor II | org/b.cif PARTIÇÃO: 26 partes cavas: 1. «Organo» | 2. «Basso a4 e Concer.to» | [2.1.] «Duetto Basso Pr.o» | [2.2.] «Duetto: Basso 2.o» | 3. «Basso de Ripieno» | 4. «Basso A4,,» | 5. «Canto di Ripieno.» | 6. «Canto a4 Concertato» | [6.1.] «Canto A4,,» | 7. «Tenore a4 Conc.to» | 8. «Tenore di Ripieno» | [8.1.] «Tenor A4,,» | 9. «Alto A4,,» | [9.1.] «Alto. a4,, Concertato» | 10. «Alto A4,,» | [10.1.] «Alto di Ripieno» | 11. «Viola Prima» | 12. «Viola Prima» | 13. «Viola Secunda» | 14. «Viola Secunda» | 15. «Clarineto» | 16. «Trompa 1a» | 17. «Trompa 2a» | 18. «Rabecaõ / Organo» | 19. [bc] | [19.1.] [bc] [Responsorium 7, Versus] | [19.2.] [bc] [Responsorium 2].
INCIPIT LITERÁRIO: Hodie concepta est RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > Responsoria 1-8. TONALIDADE: Lá Maior EFECTIVO: SATB conc. | vla I, vla II, b | org/b.cif PARTIÇÃO: 11 partes cavas: 1. «Orgão» | 2. «BasSo a4,, Concertato.» | 3. «Basso di Ripieno» | 4. «Canto a4,, Concertato.» | 5. «Soprano di Ripieno.» | 6. «Tenor a4,,» | [6.1] «Tenore di Ripieno» | 7. «Alto a4,, concertato» | 8. «Alto di Ripieno» | 9. «Viola Prima;» | 10. «Viola Seconda.» | 11. «Basso:»
INCIPIT LITERÁRIO: Credo quod Redemptor meus vivit RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Officium Defunctorum > Ad Matutinum > Responsoria 1-9. TONALIDADE: Mi bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, vla, vlc, cb, b | fl I, fl II, cl I, cl II | tr, cor I, cor II, trb I, trb II | timp PARTIÇÃO: 35 partes cavas: 1. «Violino 1mro» | [2.+11.+12.] «Violino 1o» | [2.1.] «Violino 1.o» | 3. «Violinno 2o» | 4. «Violino 2.do» | 5. «Viola» | 6. «Violoncello» | 7. «Rabecão» | 8. «Contrabasso» | 9. «Flauta 1.a» | 10. «Flauta 2a» | 13. «1.o Suprano.» | 14. «2.o Suprano» | 15. «Alto» | 16. «Tenôr» | 17. «Tenor» | 18. «Tenôr» | 19. «1.o Baixo» | 20. «2.o Baixo» | 21. «Violino 2.do» | 22. «Viola» | 23. «Violoncello» | 24. «ContrabaSso» | 25. «1.a Flauta» | 26. «2.a Flauta» | 27. «1.o Clarinete.» | 28. «2.o Clarinete» | 29. «Cornetim» | 30. «1.a Trompa» | 31. «2.a Trompa» | 32. «1.o Trombone» | 33. «2.o Trombone» | 34. «BaSsi tutti» [bc] | 35. «Timpanos.»
INCIPIT LITERÁRIO: Magnificat anima mea Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Canticum Beatӕ Mariӕ Virginis. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II | fl I, fl II, ob I, ob II, clno I, clno II, cor I, cor II | bc, org/b.cif PARTIÇÃO: [1º conjunto:] 22 partes cavas: 1. «Baixo de Repleno» | 2. «Tiple de Concerto» | 3. «Contralto de Concerto» | 4. «Tenor de Concerto» | 5. «Baixo de Concerto» | 6. «Tiple de Repleno» | 7. «Contralto de Repleno» | 8. «Tenor de Repleno» | 9. «Violino 1.o» | 10. «Violino 1.o» | 11. «Violino 2.o» | 12. «Violino 2.o» | 13. «Flauta 1.a» | 14. «Flauta 2.a» | 15. «Oboe 1.o» | 16. «Oboe 2.o» | 17. «Clarim 1.o» | 18. «Clarim 2.o» | 19. «Trompa 1.a» | 20. «Trompa 2.a» | 21. «Baixo» (bc) | 22. «Baixo» (bc) || [2º conjunto:] 5 partes cavas: 2. «Orgaõ» | 3. «Tiple de Concerto» | 4. «Contralto de Concerto» | 5. «Tenor de Concerto» | 6. «Baixo de Concerto»
INCIPIT LITERÁRIO: In monte Oliveti oravit ad Patrem RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Feria Quinta in Cœna Domini > Ad Matutinum > Responsoria 1-9. TONALIDADE: Dó menor EFECTIVO: SATB conc. | bc PARTIÇÃO: 8 partes cavas: 1.+8. «Fundamento» [bc] | 2. «Canto A4,, e Concertato.» | 3. «Alto A4,, e Concertato» | 4. «Basso a 4 Di Concerto» | 5. «Tenor A4» | 6. «Fundamento» [bc] | 7. [bc]
INCIPIT LITERÁRIO: Sicut ovis ad occisionem ductus est RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Sabbato Sancto > Ad Matutinum > Responsoria 1-9. TONALIDADE: Mi menor EFECTIVO: SATB conc. | bc PARTIÇÃO: 7 partes cavas: 1. [bc] | 2. «Baxo Di Concerto» | 3. «Canto A4,,» | [3.1.] «Canto» (fólio extraviado) | 4. «Tenor A4,,» | 5. «Alto A4,,» | [5.1.] [Baixo]
INCIPIT LITERÁRIO: Incipit Oratio Jeremiӕ Prophetӕ RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Sabbato Sancto > Ad Matutinum > Lectio 3. TONALIDADE: Sol menor EFECTIVO: SA | org/b.cif PARTIÇÃO: 3 partes cavas: 1. «Organo» | 2. «Tiple a Duo» | 3. «Alto a Duo»
INCIPIT LITERÁRIO: O Sacrum convivium RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Festum Sanctissimi Corporis Christi > Ad Vesperas > Canticum Magnificat > Antifona. TONALIDADE: Sol menor EFECTIVO: SATB | [?] PARTIÇÃO: 3 partes cavas: 1. «Basso a 4» | 2. «Suprano a 4» | 3. «Tenor a 4»
INCIPIT LITERÁRIO: Te Dominum confitemur RUBRICA LITÚRGICA: Officium Divinum > Ad Matutinum > Te Deum. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | org/b.cif. PARTIÇÃO: 9 partes cavas: 1. «Organo» | 2. «Basso a4» | 3. «Basso de Repleno a4» | 4. «Tenor a4» | 5. «Tenor de Repleno a4» | 6. «Alto a4» | 7. «Alto de Repleno a4» | 8. «Suprano a4» | 9. «Suprano de Repleno»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Lætatus sum | II. Nisi Dominus | III. Lauda Jerusalem RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Officium Beatæ Mariæ Virginis > Ad Vesperas > Psalmi > Psalmus 121; Psalmus 126; Psalmus 147. TONALIDADE: I. Ré Maior | II. Si bemol Maior | III. Fá Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, b | ob I, ob II, cor I, cor II | bc PARTIÇÃO: 13 partes cavas: 1. «Baxo» | 2. «Soprano A4» | 3. «Altto A4» | 4. «Altto A4,,» | 5. «Tenor A4,,» | 6. «BaSso A4,,» | 7. «Vo Pro» | 8. «Vo 2o.» | 9. «OBoe Pro» | 10. «OBoe 2o» | 11. «Trompa Pra» | 12. «Trompa 2a» | 13. «Basso.» (bc)
INCIPIT LITERÁRIO: Defuncto Herode Angelus Domini apparuit RITO LITÚRGICO: [Sancta Missa] > S. Joseph Sponsi B.M.V. Confessoris > Evangelium secundum Matthaeum II, 19-20. TONALIDADE: Mi bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | org/b.cif PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «Canto a 4 Concertato.» | 3. «Alto a 4 Concertatto» | 4. «Tenor a 4 Concert.o» | 5. «Basso a 4 Conc.to.»
INCIPIT LITERÁRIO: Lætatus sum in his RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 121. TONALIDADE: Sol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vlc | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 8 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «Canto a4 Concertato» | 3. «Alto a4 Concertatto» | 4. «Tenore a4 Concertt.o» | 5. «Basso a4 Conc.to» | 6. «Basso a4 Ripieno» | 7. «Violoncello» | 8. «Basso»
INCIPIT LITERÁRIO: Nisi Dominus ædificaverit domum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 126. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vlc | org/b.cif PARTIÇÃO: 8 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «Canto a4 Concertato» | 3. «Alto a4 Concertato» | 4. «Tenore a4 Concert.o» | 5. «Basso a4 Concer.to» | 6. «Basso a4 Repieno»
INCIPIT LITERÁRIO: Hodie nobis cælorum Rex RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Responsoria 1.-8. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 1 partitura de 5 pentagramas: 1. «Soprano» | 2. «Alto» | 3. «Tenore» | 4. «Basso» | 5. [org/b.cif]
INCIPIT LITERÁRIO: I. Mirabilia testimonia tua | II. Clamavi in toto corde meo | III. Principes persecuti sunt RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Nonam > Psalmi > Psalmus 118(129-144), Psalmus 118(145-160), Psalmus 118(161-176) TONALIDADE: I. Sol Maior | II. Sol Maior | III. Sol Maior EFECTIVO: SATB | org/b.cif PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 1. «Organo a4,,» | 2. «Suprano a4,,» | 3. «Alto a4,,» | 4. «Tenor a4.» | 5. «Basso a4»
INCIPIT LITERÁRIO: Laudate pueri Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 112. TONALIDADE: Mi menor EFECTIVO: SATB conc. | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 7 partes cavas: [org/b.cif] | 2. «Canto a4 e Concertato» | 3. «Alto a4 Concertato» | 4. «Tenore a4 Concertatto» | 5. «Basso a4 de Ripieno» | 6. «Basso a4 Concertato» | 7. «Basso A4,,»
INCIPIT LITERÁRIO: Incipit Lamentatio Jeremiæ Prophetæ RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > I. Feria Quinta in Cœna Domini | II. Feria Sexta in Parasceve | III. Sabbato Sancto > Ad Matutinum > Lectio 1. | Responsoria 1-9. TONALIDADE: I. Sol menor | II. Mi menor | III. Ré menor EFECTIVO: SATB conc. | bc PARTIÇÃO: 1 partitura de 4 pentagramas: 1. «Soprano. I» | 2. «Soprano. II» | 3. «BaSso» | 4. [bc] | Nota: nas secções que se seguem, as partes variam.
INCIPIT LITERÁRIO: Beata es Virgo Maria quæ Dominum portasti RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Assumptione Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > Responsorium 6. TONALIDADE: Fá Maior EFECTIVO: SATB conc. | vlc | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 8 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «Violoncello.» | 3. «Soprano a4 Concert.o» | 4. «Alto A4 Concertato» | 5. «Tenor a4 Concertato» | 6. «Tenore de Ripieno.» | 7. «Basso A4 Concertato» | 8. «Basso de Ripieno.»
INCIPIT LITERÁRIO: Incipit Lamentatio Jeremiæ Prophetæ RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > I. Feria Quinta in Cœna Domini | II. Feria Sexta in Parasceve | III. Sabbato Sancto > Ad Matutinum > Lectio 1. | Responsoria 1-9. TONALIDADE: I. Sol menor | II. Mi menor | III. Ré menor EFECTIVO: SATB conc. | bc, org/b.cif PARTIÇÃO: 11 partes cavas: 1. «Acompanhamto do Orgam» (b.cif) | 2. «Tenor A4,, de Rpieno» | 3. «BaSso A4,,» | 4. «Basso A3» | 5. «Soprano . I .» | 6. «Tiple a4,, de Repieno.» | 7. «Soperano . I . / A3,,» | 8. «Soprano . II .» | 9. «Tenor A4,,» | 10. «Alto» | 11. «Altto A4,, de Repieno»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie eleison | II. Sub tuum prӕsidium RITO LITÚRGICO: I. Litaniæ Lauretanæ (Ladainha de Loreto) | II. Sub tuum prӕsidium. TONALIDADE: I. Mi bemol Maior | II. Fá Maior EFECTIVO: SATB conc. | [org]/b.cif PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 1. [org/b.cif] | 2. «Suprano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenore.» | 5. «BaSso.»
INCIPIT LITERÁRIO: Sancta et immaculata virginitas RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Conceptione Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > Responsorium 6. TONALIDADE: Sol Maior EFECTIVO: SATB conc. | vl I, vl II, [vla I], vla II, [b] | cor I, cor II | bc, [org]/b.cif PARTIÇÃO: 21 partes cavas + 1 partitura de 4 pentagramas: 1. [org/b.cif] | 2. «Basso» | 3. «Basso/ Derepiano.» | 4. «Basso.» | 5. «Tenor» | 6. «Tenore./ Derepiano.» | 7. «Tenore.» | 8. «Alto» | 9. «Alto/ Derepiano.» | 10. «Alto.» | 11. «Suprano» | 12. «Suprano./ Derepiano» | 13. «Suprano.» | 14. partitura: 1. «Violin 1»; 2. [Violin] «2»; 3. «Corni Em G.» [I e II]; 4. [org./b.cif] | 15. «Violino pr.o» | 16. «Violino: 2.o» | 17. «Viola 2.a» | 18. «Trompa 2. a Em G.» | 19. «1.o Corni em G» | 20. «Basso.» | 21. «Basso» (bc) || Nota: falta parte de Viola 1.a
INCIPIT LITERÁRIO: I. Dixit Dominus | II. Confitebor tibi | III. Beatus vir | IV. Laudate pueri | V. Laudate Dominum | VI. Magnificat RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Festum Omnium Sanctorum > Ad Vesperas > Psalmi | Canticum Magnificat. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB conc. | org/b.cif PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 1. «Orgam» | 2. «BaSso A4,,» | 3. «Tenor A4,,» | 4. «Altto A4,,» | 5. «Tiple A4»
INCIPIT LITERÁRIO: Laudate pueri Dominum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Vesperas > Psalmus 112. TONALIDADE: Lá Maior EFECTIVO: S, SATB | org/b.cif PARTIÇÃO: 1 partitura de 6 pentagramas: 1. «Soprano Concertato.» | 2. «Soprano.» | 3. «Alto.» | 4. «Tenore.» | 5. «BaSso.» | 6. «organo.» [org./b.cif]
INCIPIT LITERÁRIO: Te Deum laudamus RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Matutinum > Te Deum. TONALIDADE: Dó Maior EFECTIVO: SATB I, SATB II | org/b.cif PARTIÇÃO: 10 partes cavas: 1. «Organo» | 2. «Soprano 1.o Coro. a8a» | 3. «Alto 1.o Coro a8.» | 4. «Tenor 1.o Coro a8.» | 5. «Basso 1.o Coro a8.» | 6. «Soprano 2.o Coro a8.» | 7. «Alto 2.o Coro a8.» | 8. «Tenor 2.o Coro a8.» | 9. «Basso 2.o Coro a8.» | 10. «Organo a8.»
INCIPIT LITERÁRIO: Te Dominum confitemur RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Ad Matutinum > Te Deum. TONALIDADE: Dó Maior EFECTIVO: SATB I, SATB II | vl I, vl II, vla I, vla II, b | fl I, fl II, cl I, cl II, ob I, ob, II, fag I, fag II | tr I, tr II, cor I, cor II | timp | bc, org/b.cif PARTIÇÃO: 30 partes cavas: 1. «2o Coro BaSso.» | 2. «Pro Coro Tiple.» | 3. «Pro Coro Alto.» | 4. «Pro Coro Tenor.» | 5. «Pr.o Coro. BaSso.» | 6. «2.o Coro Tiple.» | 7. «2o Coro Alto.» | 8. «2.o Coro Tenor.» | 9. «V.o Pro» | 10. «Boe Pr.o» escrito em cima «Vo» | 11. «Vo 2.o» | 12. «Vo 2o» | 13. «Flauta Pr.a» | 14. «Flauta 2.a» | 15. «Violla 2.a» | 16. «Violla Pr.a» | 17. «Trompa Pr.a» | 18. «Tromp.a 2.a» | 19. «Clarim Pr.o» | 20. «Clarim 2o» | 21. «Clarinete Pr.o» | 22. «Clarintete 2.o» | 23. «Boe. Pr.o» | 24. «Boe, 2.o» | 25. «Fagotte Pr.o» | 26. «Fagotte 2.o» | 27. «BaSso.» (bc) | 28. «BaSso.» (bc) | 29. «Timpani» | 30. «Organo. BaSso.» (b.cif)
INCIPIT LITERÁRIO: Tantum ergo Sacramentum RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Festum Sanctissimi Corporis Christi > Ad Vesperas > Hymnus | Sancta Missa > Feria Quinta in Cœna Domini > Pange Lingua. | Estrofes 5 e 6 do Hino «Pange lingua gloriosi». TONALIDADE: Dó menor EFECTIVO: SATB conc. | vlc PARTIÇÃO: 6 partes cavas: 1. «Basso di Conserto» | 2. «Soprano» | 3. «Alto.» | 4. «Tenor di Conserto» | 5. «Violoncello.» | 6. [bc] || Nota: faltam as partes de Violini, Flauti, Corni da Casia, Violeta e Basso.
INCIPIT LITERÁRIO: Jesus clamans voce magnam RITO LITÚRGICO: Sancta Missa [Missale Bracarensis]: I. Dominica in Palmis > 1. Benedictio Palmorum; 2. Processionis Palmorum; 3. Passio Domini Nostri Jesu Christi Secundum Matthӕum. | II. Feria Sexta in Parasceve > 1. Passio Domini Nostri Jesu Christi Secundum Joannem; 2. Adoratio Crucis; 3. Processionis Theoforica; 4. Depositio Sacramento. TONALIDADE: Modal EFECTIVO: SATB PARTIÇÃO: 4 partes cavas: 1. «Suprano.» | 2. «Alto» | 3. «Tenor» | 4. «Baxo»
INCIPIT LITERÁRIO: Beata viscera Mariæ Virginis RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Nativitate Domini > Ad Matutinum > Nocturn III. > Responsoria 7+8 | Te Deum. TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: SATB | vl I, vl II, vla I e II | fl I, fl II, ob I, ob II, cl I, cl II, fag I e II | tr I e II, cor I e II | timp | bc PARTIÇÃO: 1 partitura de 18 pentagramas: 1.+2. «Violini» | 3. «Viole» | 4. «Trombe Bb» | 5. «Corni Eb.» | 6.+7. «Flauti» | 8.+9. «Oboè» | 10.+11. «Bb/ Clarinetti» | 12. «Fagotti» | 13. «Timpani Eb» | 14. «Soprano» | 15. «Alto» | 16. «Tenore» | 17. «Basso» | 18. [bc]
INCIPIT LITERÁRIO: Asperges me Domine hyssopo RITO LITÚRGICO: Sancta Missa Solemnis > Ad aspersionem aquӕ benedictӕ. TONALIDADE: Sol Maior / Modal EFECTIVO: SATB PARTIÇÃO: 4 partes cavas: [5.] «Tiple A4»| 6. «Alto a4» | 7. «Tenor a4» | 8. «Basso a4» | Nota: a parte cava 5. está numerada (a lápis vermelho) erradamente no verso.
INCIPIT LITERÁRIO: I. (Invitatório) Venite adoremus | II. (Hino) Quem terra pontus siderat | III. (Responsórios) 1. Vidi speciosam | IV. Te Deum laudamus RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > In Assumptione Beatæ Mariæ Virginis > Ad Matutinum > I. Invitatorium | II. Hymnus | III. Responsoria 1-8 | IV. Te Deum. TONALIDADE: I. Dó Maior | II. Lá menor | III. Sol Maior (etc.) | IV. Lá menor EFECTIVO: SATB I, SATB II | vl I (Coro I), vl I (Coro II), vl II (Coro I), vl II (Coro II) | org/b.cif PARTIÇÃO: 16 partes cavas: 2. «Organo» | 3. «Basso Primo A8.» | 4. «Basso Secondo A8» | 5. «Soprano Primo A8» | 6. «Soprano Secondo A8» | 7. «Tenor Primo A8» | 8. «Tenor Secondo A8» | 9. «Alto Primo A8» | 10. «Alto Secondo A8» | 11. «Vo Pr.o/ Pro Coro» | 12. «Vo Pr.o/ 2o Coro» | 13. «Vo 2.o/ Pro Coro» | 14. «Vo 2.o/ 2o Coro» | 15. «Basso A8.» | 16. «Basso A8.» | 17. «Basso A8.»
INCIPIT LITERÁRIO: Glorificamus te RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > Gloria TONALIDADE: Si bemol Maior EFECTIVO: B PARTIÇÃO: 1 parte cava: 3. «Basso.»
INCIPIT LITERÁRIO: I. (Domingo de Ramos) 1. Asperges me Domine; 2. Sanctus Sanctus Sanctus; 3. Pueri Hebræorum; 4. Gloria laus et honor | II. (Quinta-Feira Santa) 1. Mandatum novum do vobis; 2. Domine tu mihi lavas pedes?; 3. Ubi caritas et amor; 4. Domum istam protege | III. (Sexta-Feira Santa) 1. Venite adoremus; 2. Popule meus; 3. Agios o Theos; 4. Crux fidelis RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Dominica in Palmis > Asperges me; Benedictio Palmorum; Distributio Palmorum; Processionis Palmorum. | II. Feria Quinta in Cœna Domini > Lotio Pedum. | III. Feria Sexta in Parasceve > Adoratio Crucis. TONALIDADE: Modal EFECTIVO: SATB PARTIÇÃO: 4 partes cavas: 2. «Basso» | 3. «Alto» | 4. «Thenor» | 5. «Tiple»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Kyrie eleison | II. Gloria in excelsis Deo | III. Credo in unum Deum | IV. Sanctus Dominus Deus | V. Agnus Dei RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > I. Kyrie | II. Gloria | III. Credo | IV. Sanctus | V. Agnus Dei. TONALIDADE: Ré Maior EFECTIVO: SATB conc. PARTIÇÃO: 3 partes cavas: 2. «Baxo.» | 3. «Tiple//.» | 4. «Alto//.»
INCIPIT LITERÁRIO: I. Quem quӕritis? | II. Crux fidelis | III. Tenebræ factæ sunt RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > Feria Sexta in Parasceve > I. Passio | II. Adoratio crucis | III. Passio (?) TONALIDADE: I. Fá Maior | II. Ré menor | III. Dó menor EFECTIVO: SATB PARTIÇÃO: 4 partes cavas: 14. «Tenor» | 15. «Soprano» | 16. «Alto» | 17: «Baixo»
INCIPIT LITERÁRIO: Miserere nostri Domine RITO LITÚRGICO: Sancta Missa > Feria Sexta in Parasceve > Adoratio Crucis (?) | Psalmus 122, Versus 3. TONALIDADE: Fá M EFECTIVO: SATB | bc PARTIÇÃO: 5 partes cavas: 9. «Tiple» | 10. «Alto» | 11. «Tenor» | 12. «Basso» (baixo vocal) | 13. «Basso» (baixo instrumental ou bc)
INCIPIT LITERÁRIO: I. De profundis clamavi ad te Domine | II. Confitebor tibi Domine in toto corde meo | III. Exaltabo [te] Deus meus Rex || Nota: no texto da composição deste autor falta a palavra "te". RITO LITÚRGICO: Officium Divinum > Sanctissimi Cordis Domini Nostri Jesu Christi > Ad Vesperas > Psalmus 129; Psalmus 110; Psalmus 144. TONALIDADE: I. Lá Maior | II. Sol menor | III. Dó Maior EFECTIVO: SATB conc. | org/b.cif PARTIÇÃO: I. 1 partitura + 9 partes cavas: 14. [partitura] «Psalmo. De profundis de D. Joaõ Jorge» | 15. «Orgaõ» | 16. «Tiple de Concerto» | 17. «Tiple de Repleno» | 18. «Contralto de Concerto» | 19. «Contralto de Repleno» | 20. «Tenor de Repleno» | 21. «Tenor de Concerto» | 22. «Baixo de Concerto» | 23. «Baixo de Repleno» || II. 9 partes cavas: 24. «Orgaõ» | 25. «Tiple de Concerto» | 26. «Tiple de Repleno» | 27. «Contralto de Concerto» | 28. «Contralto de Repleno» | 29. «Tenor de Repleno» | 30. «Tenor de Concerto» | 31. «Baixo de Concerto» | 32. «Baixo de Repleno» || III. 9 partes cavas: 33. «Orgaõ» | 34. «Tiple de Concerto» | 35. «Tiple de Repleno» | 36. «Contralto de Concerto» | 37. «Contralto de Repleno» | 38. «Tenor de Concerto» | 39. «Tenor de Repleno» | 40. «Baixo de Concerto» | 41. «Baixo de Repleno»